تویوتا کمری Toyota Camry

مفتخر هستیم کلیه انجین , گیربکس , جعبه فرمان , قطعات بدنه تویوتا کمری دسته دوم اروپایی , رو به بهترین قیمت موجود دربازار به صورت جمله به فروش برسانیم , فقط جسارتا ما به صورت جمله فروشی کار میکنیم و از ارایه خورده فروشی معذوریم

با تشكر : www.truck21.ir

 

تویوتا کمری و با نام انگلیسی Toyota Camry ، خودرویی است ، محبوب و ساخت کشور ژاپن. کارخانه تولید تویوتا این خودرو را در سال ۱۹۸۲ به خط تولید خود اضافه کرد و از سال 1982 تا کنون مدل های متعددی از Toyota Camry را تولید کرده است. در این قسمت قصد دارم کمی بیشتر با تویوتا کمری آشناتون کنم. توضیح در مورد زیر 2007 رو و تصمیم دارم  ۲۰۰۷ الی ۲۰۱۸ رو توضیح دهم ، در اکثر کشورها  شاهد حضور تویوتا Camry نسل ششم که با همین مدل ۲۰۰۷ آغاز می شود بوده ایم.

تویوتا کمری Camry مدل ۲۰۰۷

تویوتا کمری ۲۰۰۷ ، نسل ششم خودروی بسیار پر فروشی بوده . اتومبیلی که نسبت به نسل و مدل های قبلی کاملا تغییر کرده و در ابتدا در کارخانه شهر Georgetown ایالت کنتاکی آمریکا ، کارخانه استان آیچی (Aichi) کشور ژاپن ، استرالیا و هم چنین کشور چین تولید شد. طول مدل ۲۰۰۷ نسبت به قبل تغییری نکرده اما فاصله محوری آن افزایش یافته است.

خودروی هیبریدی چگونه کار می کند؟

کمری هایی که در ژاپن ساخته می شوند دارای شماره شناسایی (VIN) یا شماره شاسی هستند که با حرف J آغاز می شود. از این رو می توانید چنین مساله ای را در تویوتای خود بررسی نمایید. مدل های ساخت آمریکا دارای شماره شناسایی (VIN) هستند که با رقم ۴ آغاز می شود.  مدل ۲۰۰۷ ابتدا در سال ۲۰۰۶ معرفی شد و مکان رونمایی ان جز نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی جای دیگری نبود .

 

تویوتا Camry 2007 دارای موتور ۲٫۴ لیتری VVT-i از نوع ۴ سیلندر خطی است که قدرت ۱۵۸ اسب بخار دارا میباشد . این خودرو با چهار نوع یا تیپ  SE ، LE ، CE و XLEتولید شد . اگر به پیشرانه با گنجایش و قدرت بیشتر علاقه دارید می توانید به سراغ موتور ۳٫۵ لیتری VVT-i از نوع V6 بروید که ۲۶۸ اسب قدرت دارد و در سه تیپ یا ابشن  LE ، SE و XLE ارائه می شود. این موتور شش سیلندر  خورجینی (وی شکل) با گیربکس ۶ سرعته دستی از نوع ترتیبی همراه میباشد.

تویوتا کمری 2007
XLE SE LE CE نوع آپشن
دارد دارد دارد صندلی تاشو عقب
دارد دارد مولتی مدیا با نقشه و قابلیت تماس
دارد دارد صندلی چرمی با گرمکن
دارد استارت کی لس

همانطور که بالاتر اشاره کردم ، نسل ششم تویوتا Camry در استرالیا نیز ساخته شد که تنها با موتور ۴ سیلندر خطی قابل ارائه است. دلیل اون این بود که : کمپانی تویوتا موتور V6 را برای خودروی جدید دیگری که به استرالیا می آید در نظر گرفته و آن تویوتا آریون است. تویوتا Aurion در اواخر  سال ۲۰۰۶ به استرالیا آمد.

تویوتا کمری Camry مدل ۲۰۱۰

اولین بار Toyota Camry 2010 در نمایشگاه اتومبیل آمریکا معرفی شد. این خودرو خوبی در بازار آمریکا و سایر نقاط دنیا داشت. در مارس ۲۰۰۹ نسخه های بنزینی و هیبریدی کمری ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد . آپشن ها بسیاری اضاف شده بود و با خودرو ایمن تر و هیجان دار تری روبرو بودیم . انجینش نیز جدید شده بود , انجین ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۶۹ اسب بخار بود . در دو تیپ  LE و XLE تولید شد. رانندگی خیلی خوب , و همچنین تیپ SE با همان موتور ۴ سیلندر با قدرت بیشتر یعنی ۱۷۹ اسب بخار تولید شد .  ۲۱ اسب بخار بیشتر از انجین  ۱۵۸ اسبی تویوتا کمری ۲۰۰۷ . این انجین Camry 2010 هم با گیربکس 6 دنده دستی و هم اتوماتیک عرضه شد .

نسخه قدرتمندتری تولید شد که با انجین ۳٫۵ لیتری V6 با قدرت ۲۶۸ اسب بخار است. یعنی به عبارتی همانی که در مدل ۲۰۰۷ داشتیم. تغییرات ظاهری کمری ۲۰۱۰ در جلوپنجره ، سپر جلو ، هواکش بزرگ زیر سپر و چراغ های جلو انجام شده بود . در عقب خودرو هم چراغ ها شکل جدیدی تولید کردن .تیپ XLE تویوتا کمری ۲۰۱۰  رینگ های ۱۶ اینجی ۱۰ پره دارد . و در تیپ SE رینگ های اسپورت ۱۷ اینچی بکار رفته . تیپ هیبریدی این خودرو دارای جلوپنجره متفاوت با تیپ بنزینی هست و نشان Hybrid هم روی بدنه جای بالای گلگیر جلو میباشد. هواکش بزرگتر زیر سپر و چراغ مه شکن فرق اون با تیپ بنزینی هست . تویوتا Camry هیبرید ۲۰۱۰ مجهز به فناوری پیشرفته و نوین تویوتا بوده که ۷۰ درصد آلودگی کمتری نسبت به نسخه بنزینی منتشر می کند.

در داخل کمری تیپ LE سیستم پخش با یو اس بی و بلوتوث و رادیو آنتی و CD پلیر با پخش MP3 موجود میباشد .  صندلی های جدید تویوتا به نام Fraichir که از پارچه و ابریشم است در تیپ هیبریدی میباشد

تویوتا کمری Camry مدل ۲۰۱۲

و اما نسل هفتم . تویوتا کمری به خاطر کیفیت مناسب اون فروش خوبی در آمریکا دارد . و به خاطر کیفیت خوب فروش خوب خود را از دست نمیدهد . تویوتا کمریدر سال 2012 بزرگتر و جا دارتر طراحی شد .و همچنین رانندگی لذت بخش تر و ایمین تر دارد .  آپشن های ایمنی بالاتر ، مصرف سوخت کم و بسیار مناسب ، سیستم صوتی بسیار زیبا  و بسیار آبشن های تازه اضافه شد . همچنین مدل ۲۰۱۲ ابه بهترین تویوتا کمری که تا الان تولید شده , تبدیل شده . از سال های قدیم یعنی حدود 1982 که Camry تولید شد  ، کمری 2012 بیشتر 16 میلیون دستگاه به فروش رسید . این استقبال شاهد کیفیت عالی این کمری بود

انجینهای جدیدی این کمری با مصرف سوخت کمتر و عملکرد بهتر میتوانست رقابت خود را حفظ کند. انجینهای جدید ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر  ۱۷۸ اسب بخار قدرت دارد . مصرف سوخت  ۸٫۴ لیتر اعلام شده است. انجین قدرتمندتر V6 که در تیپ  SE و XLE وجود دارد ۳٫۵ لیتری ، ۲۶۸ اسب بخار قدرت دارد و مصرف حدود ۱۰ لیتر اعلام شده . این حجم از مصرف سوخت به ازای ۱۰۰ کیلومتر در میان همه خودروهای سدان سایز متوسط با موتور ۶ سیلندر خورجینی به عنوان بهترین نتیجه شناخته می شود که در اختیار Toyota Camry 2012 است. تیپ LE ، SE و XLE دارای گیربکس ۶ دنده اتوماتیک هستند که شیفتر دستی هم دارند. تیپ L نیز ۶ سرعته اتومات است.

تویوتا کمری 2012
XLE SE LE L ویژگی
8 لیتر 8 لیتر 8 لیتر 8 لیتر مصرف سوخت
2.5 لیتری 178 اسب 2.5 لیتری 178 اسب 2.5 لیتری 178 اسب 2.5 لیتری 178 اسب موتور 4 سیلندر خطی
3.5 لیتری 268 اسب 3.5 لیتری 268 اسب موتور V6
6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک گیربکس
دارد دارد دارد دارد ایربگ چندگانه
دارد دارد دارد دارد ترمز ABS
در نسخه هیبرید در نسخه هیبرید ترمز EBS
دارد دارد چراغ مه شکن جلو
دارد دارد دارد چراغ اتوماتیک جلو
در نسخه هیبرید در نسخه هیبرید چراغ درب ها
دارد دارد گرم کن آینه بغل
دارد دارد دارد استارت کی لس
دارد دارد فرمان چرمی
در نسخه موتور V6 صندلی چرمی
دارد تعلیق اسپورت
دارد صندلی برقی راننده

تیپ هیبرید تویوتا کمری ۲۰۱۲ هم با سیستم انتقال نیروی Hybrid Synergy Drive  ،  با موتور ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر میزان مصرف سوخت  ۵٫۷ لیتر را به دارد . وزن کمتر کمری هیبرید 2012 . قدرت انجین ۲۰۰ اسب بخار دارد و انجین کوچکتری هست .

تویوتا کمری Camry مدل ۲۰۱۵

تویوتا کمری 2015
XSE XLE SE LE ویژگی
8 لیتر 8 لیتر 8 لیتر 8 لیتر مصرف سوخت
2.5 لیتری 178 اسب 2.5 لیتری 178 اسب 2.5 لیتری 178 اسب 2.5 لیتری 178 اسب موتور 4 سیلندر خطی
3.5 لیتری 268 اسب 3.5 لیتری 268 اسب موتور V6
6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک 6 سرعته اتوماتیک گیربکس
دارد دارد دارد دارد ایربگ چندگانه
دارد دارد دارد دارد ترمز ABS
دارد دارد دارد دارد ترمز EBS
در نسخه هیبریدی در نسخه هیبریدی در نسخه هیبریدی ترمز RBS
دارد دارد دارد دارد دیلایت
دارد دارد دارد دارد چراغ اتوماتیک جلو
تنظیم برقی و گرم کن تنظیم برقی و گرم کن تنظیم برقی و گرم کن تنظیم برقی و گرم کن آینه بغل
دارد در نسخه هیبرید در نسخه هیبرید در نسخه هیبرید استارت کی لس
دارد دارد دارد فرمان چرمی
دارد دارد صندلی چرمی
دارد در نسخه هیبرید دارد تعلیق اسپورت
راننده و سرنشین راننده و سرنشین فقط راننده فقط راننده صندلی برقی

تویوتا کمری Camry مدل ۲۰۱8

تویوتا کمری 2018
XSE XLE SE LE L ویژگی
7.3 لیتر 7.3 لیتر 7.3 لیتر 7.3 لیتر 6.9 لیتر مصرف سوخت
2.5 لیتری 203 اسب 2.5 لیتری 203 اسب 2.5 لیتری 203 اسب 2.5 لیتری 203 اسب 2.5 لیتری 203 اسب موتور 4 سیلندر خطی
3.5 لیتری 301 اسب 3.5 لیتری 301 اسب موتور V6
8 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک گیربکس
دارد دارد دارد دارد دارد ایربگ چندگانه
دارد دارد دارد دارد دارد ترمز ABS
دارد دارد دارد دارد دارد ترمز EBS
در نسخه هیبریدی در نسخه هیبریدی در نسخه هیبریدی ترمز RBS
دارد دارد در نسخه هیبریدی در نسخه هیبریدی ترمز EPB
دارد دارد دارد دارد دارد دیلایت
دارد دارد نورپردازی داخل اتاق
دارد دارد دارد دارد دارد چراغ اتوماتیک جلو
تنظیم برقی ، گرم کن و راهنما تنظیم برقی ، گرم کن و راهنما تنظیم برقی تنظیم برقی تنظیم برقی آینه بغل
دارد دارد در نسخه هیبرید در نسخه هیبرید استارت کی لس
دارد دارد دارد فرمان چرمی
دارد دارد صندلی چرمی
دارد دارد تعلیق اسپورت
راننده و سرنشین با گرمکن راننده و سرنشین با گرمکن فقط راننده ، گرمکن در هیبریدی فقط راننده ، گرمکن در هیبریدی صندلی برقی
29000 دلار 28450 دلار 25200 دلار 24000 دلار 23495 دلار قیمت پایه